Tak for denne gang og forhåbentlig på gensyn!

Kære alle sammen

Jeg vil starte med at sige tak for, at I har fulgt med på Sofies Spisekammer på wordpress.com – det varmer, at der er så mange, som følger med på email.

Jeg har nu endelig fået flyttet bloggen fuldstændigt, og min wordpress side vil derfor ikke blive opdateret længere, så skynd jer over på www.sofiesspisekammer.dk – her kan I også følge med på email.

I kan også like Sofies Spisekammer på Facebook
https://www.facebook.com/SofiesSpisekammer

Tak for denne gang – jeg håber, at se jer på min nye adresse.

Bedste hilsner
Sofie

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

